Next

Strategie

Vaak neemt u de tijd niet om eens verder te kijken dan de dagelijkse praktijk. Toch weet u dat dat een belangrijke onderdeel is van succesvol ondernemen. Juist voor dat soort momenten heeft het zin om af en toe met een extern adviseur te "spiegelen". 

Vragen als: "Zit ik nog wel op de goede weg" en "Wat zijn de veranderingen in de omgeving" kunnen dan besproken worden buiten de dagelijkse hectiek.


Maar ook als u nieuwe markten wilt betreden of nieuwe diensten wilt ontwikkelen kan een extern adviseur een haalbaarheidsonderzoek doen.

Hoe bepaal ik zoiets als "klantwaarde" en hoe richt ik mijn organisatie daar op in. Customer Based Marketing kwantificeert en differentieert klanten met als doel om de juiste hoeveelheid verkoopinspanning toe te wijzen aan de juiste klantgroepen. Een onderzoek naar de juiste indeling van uw klanten kan enorm veel opleveren als het gaat om toedeling van marketing en sales "resources".


Heeft u vragen op marketing- of salesgebied? Neem dan gerust contact op voor een vrijblijvend gesprek. Bel 06-25 040179 of mail via het contactformulier.

copyright ScheersMC 2017