Profiel

Gert-Jan Scheers heeft meer dan 30 jaar ervaring in Marketing en Sales. Na een opleiding bedrijfskunde op Nijenrode, een Bachelors Degree in International Business en een MBA, beide van San Jose State University in Silicon Valley California,  heeft hij in diverse sales- en marketingfuncties gewerkt bij  Philips, Daewoo, Altrex en Oracle. Hij geeft advies en traint vanuit zijn ervaring in de praktijk.

Al in 1995 heeft hij CRM geïmplementeerd en een datawarehouse opgezet om de belangrijke klanten van de minder belangrijke te kunnen differentiëren. Ook is hij zeer creatief in het bedenken van ideeën om productgeoriënteerde bedrijven veel beter zicht op de behoeften van de klant te geven.

Gert-Jan adviseert vanuit de behoefte om te inspireren. Hij benadrukt het samenwerken met de klant en is vaak klankbord voor het management op strategisch niveau.

Gert-Jan verzorgt al jaren opleidingen en trainingen bij NCOI en ICM. Van beginnende studenten NIMA Marketing-A of Sales-A tot en met het begeleiden van MBA studenten bij hun afstudeerscriptie. Verder heeft hij op de Hogeschool van Utrecht de minor Reclame verzorgd.

Gert-Jan Scheers MBA

GJ 3615 pochet

LinkedIn klik op foto

In september 2012 is Gert-Jan's eerste boek uitgegeven. "Modern Marketingmanagement" voor HBO studenten, uitgegeven door Concept Uitgeefgroep.

Gert-Jan is o.a. examinator bij het NIMA.


copyright ScheersMC 2017